Heb je een vraag? We helpen je graag! De meest gestelde vragen hebben we hier al voor je beantwoord. Kun je het antwoord niet vinden? Neem gerust contact met ons op!

Algemeen

Wat zijn de bezorgkosten?

Voor €5,95 wordt het boeket overal in Nederland en België netjes bezorgd door onze professionele logistieke partner. De verzendkosten voor andere landen variëren per land. 


Kan ik het boeket vandaag nog laten bezorgen?

Binnenkort gaan we starten met onze same day delivery service zodat je nog op dezelfde dag een boeket kunt laten bezorgen. Dit zal dan alleen gelden voor leveringen in Nederland. Op zon- en feestdagen wordt er niet bezorgd. Deze service wordt verwerkt door een aparte logistieke partner. De leveringskosten voor een same day delivery zullen hoger liggen dan de reguliere bezorgkosten.


Op welke dagen kan ik het boeket laten bezorgen?

Je kiest zelf op welke dag het boeket wordt bezorgd. Wij bezorgen in Nederland 6 dagen per week, van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen). Bezorgdagen in het buitenland zijn afhankelijk van de lokale logistieke partner en de feestdagen in het desbetreffende land. Bestel je een brievenbusboeket? Dan zal dit brievenbuspakje altijd de volgende dag mee gaan met de post (m.u.v. zaterdag/zondag aangezien er geen brievenbuspost wordt bezorgd op maandagen).


Hoe komt het boeket eruit te zien?

Bij e•bloom geldt: 'what you see is what you get'. Omdat wij alle boeketten op één centraal punt binden met de hand, is de samenstelling en uitvoering te allen tijde gelijk aan het boeket op de foto. 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestelproces is heel eenvoudig:

  1. Kies een boeket
  2. Voeg een persoonlijke boodschap toe indien gewenst
  3. Vul je gegevens in
  4. Vul de gegevens in van de ontvanger
  5. Kies de gewenste bezorgdatum
  6. Reken af op de manier die jij wenst
  7. Per mail ontvang je een bestelbevestiging
  8. Even voordat jouw boeket op reis gaat wordt hij met de hand gebonden en met zorg verpakt in onze speciale verzenddoos
  9. Zodra het boeket ons pand verlaat ontvang je de Track & Trace code zodat je het pakket kunt volgen tot dat het is afgeleverd


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Neem bij wijzigingen of annuleren van je bestelling altijd even contact op met onze klantenservice. Bij voorkeur per mail via klantenservice@e-bloom.nl. In dringende gevallen zijn we telefonisch te bereiken van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur - 17.00 uur.


Kan ik ook een cadeau meesturen?

Binnenkort kun je bij ieder boeket een cadeau toevoegen. Denk aan knuffels, chocolade en vazen.

Bezorging

Kan ik het boeket vandaag nog laten bezorgen?

Binnenkort beginnen we met same day delivery waarbij je als je op maandag t/m vrijdag voor 14.00 uur bestelt, het boeket nog dezelfde dag kan worden bezorgd. Let op: dit geldt alleen in Nederland. Op zon- en feestdagen wordt er niet bezorgd. 

Op welke dagen kan ik het boeket laten bezorgen?

Je kiest zelf op welke dag het boeket wordt bezorgd. Binnen Nederland bezorgen we 6 dagen per week van maandag t/m zaterdag (m.u.v. feestdagen).


Hoe wordt het boeket bezorgd?

Het boeket wordt verpakt in een speciaal ontwikkelde milieuvriendelijke bloemenverzenddoos. Het boeket is handgebonden en daarna ingerold in duurzaam papier gemaakt van bloemenafval. Het boeket is voorzien van bloemenvoeding en heldere verzorgingstips. De eventuele persoonlijke boodschap ontbreekt uiteraard ook niet.  


Kan ik ook een boeket naar het buitenland sturen?

Ja, dat kan. Bij het bezorgadres vul je eenvoudig het adres van de ontvanger in het buitenland in. Let wel op dat de bezorgdata in andere landen kunnen afwijken in verband met doorlooptijd en eventuele afwijkende feestdagen. Op dit moment bezorgen we in Nederland en België.

Kan ik het boeket ook anoniem versturen?

Ja, dat kan. Je persoonlijke gegevens worden nooit doorgegeven aan de ontvanger. Tenzij je zelf je naam op het kaartje vermeldt. Vermeld je geen naam op het kaartje dan wordt het boeket anoniem verstuurd. Gegevens van de verzender worden nooit zonder toestemming gedeeld.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

In Nederland geldt dat het boeket dan wordt aangeboden bij de buren. Zijn deze niet thuis, dan kan het boeket worden afgehaald bij een postagentschap in de buurt. In beide gevallen wordt dit netjes doorgegeven aan de ontvanger en komt dit ook terug in de track & trace informatie aan de verzender.

Ontvang ik een ontvangstbevestiging?

Wij werken met een accuraat Track & Trace systeem vanuit onze vervoerders. Zodra het boeket ons pand verlaat is het boeket te volgen tot aan aflevering.

Garantie & retourneren

Biedt e•bloom garantie op haar boeketten?

Wij garanderen zeker 7 dagen een mooie bos, mits je de tips volgt van onze verzorgingskaart of de website. Bloemen zijn een natuurproduct, hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch een keer tegenvalt. Laat dit ons dan binnen 3 dagen na ontvangst van het boeket weten mede door middel van ten minste 3 duidelijke foto's. 

Kan ik het boeket ook retour sturen?

Helaas is het niet mogelijk om een boeket naar ons retour te sturen. Op bloemen is namelijk het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid hiervan. Dus daar kunnen we je helaas niet mee helpen. Bij klachten verzoeken we je die binnen 3 dagen te melden en je klacht te voorzien van minstens 3 duidelijke foto's.

Betalen

Is online betalen bij e•bloom veilig?

Het afrekenen van je bestelling vindt altijd plaats in een beveiligde omgeving. 

Hoe kan ik betalen bij e•bloom?

Je kunt bij ons kiezen uit de betaalmethode die voor jou het prettigst is:

iDEAL: de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank
Creditcard: je kunt betalen met MasterCard, American Express en VISA
PayPal: wereldwijd betaalsysteem gekoppeld aan je creditcard of bankrekening
Afterpay: betaal achteraf
Bancontact: de online betaalmethode in België
Giropay: de online betaalmethode in Duitsland
ING Home'Pay: de makkelijke betaalmethode van ING